martes, 5 de febrero de 2008

Dissabtes de Fisica


S'ha de fer friki per anar a classes extres de fisica quantica!
Pero s'ha de ser encara per fer-ho durant un cap de setmana.
En honor al ciclotron i als dissabtes de fisica (quantica)

1 comentario:

finduilas dijo...

Alepp
ja pots dir que la gent es passa pel teu blogg i et firmaa xk jo en soc una xDD

Bye!