lunes, 11 de febrero de 2008

Galkian

Doncs avui actualitzo per a un amic meu que és diu Manel.
Crec q ha aaribat a mereixeis aquesta entrada tota per a ell, en honor al seu primer AMV....


No hay comentarios: