domingo, 3 de febrero de 2008

"SECURITY" Photos

Si alguna persona vol alguna photografia, que em pasi la seva memoria Usb, i jo li donare les que vulgui i si son per un flog també, ja que les de la web es veuen una mica malament, si algu vol alguna foto en especial q la demani q la pujo en HQ.

No hay comentarios: