miércoles, 20 de febrero de 2008

Como criar a un bebe

como criar y como no criarlo ::
http://www.c00lstuff.com/1133/Do_s_and_don_ts_with_babies/

domingo, 17 de febrero de 2008

Bob dylan

Blowing in the wind.



Per que aquesta canço és molt representativa d'una epoca i no és pot olvidar el qu e va passar, per a mi te un significat molt profond!!!

jueves, 14 de febrero de 2008

Under new managment

Doncs avui e començat a actualitzar més el flog...http://www.fotolog.com/daedalus_42

miércoles, 13 de febrero de 2008

Galkian 2

Per que a pujat un nou video q també esta bé.



Actualització: nou video de Galkian21 (buscalo en YouTube)

martes, 12 de febrero de 2008

Habitacion instantania...

bueno con este paquetito i un poca de agua se puede hacer una habitacion instantania*.



*un instante no, pero no más de diez minutos.
L'invent és diu casulo, i tinc ganes de comprarmen un jajajaja, sera mio!!

Info de gizmodo.

lunes, 11 de febrero de 2008

Galkian

Doncs avui actualitzo per a un amic meu que és diu Manel.
Crec q ha aaribat a mereixeis aquesta entrada tota per a ell, en honor al seu primer AMV....


viernes, 8 de febrero de 2008

Naruto day


Avui com a bon divendres surt un altre capitol de Naruto. Aixi q li dedico el dia!!

jueves, 7 de febrero de 2008

Harigato

Avui a sigut un dia molt mogut i molt cansat, no volia actualitzar pq pensava q ja estava bé, però millor ara, q no se el q pot pasar demà....
Avui em vist particules subatomiques en una cambra de boira, és diuen muons i no és veuen en si, sino el cami q deixen atraves de la boira.
Imatge explicativa a continuació:Aqui és poden veure dos o tres muons, costa de vure pero és pot veure.

MPD ...


en honor a un detectiu q esta com una cabra

martes, 5 de febrero de 2008

Dissabtes de Fisica


S'ha de fer friki per anar a classes extres de fisica quantica!
Pero s'ha de ser encara per fer-ho durant un cap de setmana.
En honor al ciclotron i als dissabtes de fisica (quantica)

Lazy day

Today it was a so lazy day but it started so good.
Our teacher (subject biology) has made the funniest class of the year he took all the class out to the street and we painted in a paper different aminoacids, I was meteonyn (Met).
It's been the funniest this I've done in school for a long time!!!

At the end not so lazy.

domingo, 3 de febrero de 2008

"SECURITY" Photos

Si alguna persona vol alguna photografia, que em pasi la seva memoria Usb, i jo li donare les que vulgui i si son per un flog també, ja que les de la web es veuen una mica malament, si algu vol alguna foto en especial q la demani q la pujo en HQ.

sábado, 2 de febrero de 2008

Infermeras...

...de pelo en pecho??
Doncs si hi també saben ballar molt bé:


i un altre més.

JAJAJAJAJAJA XD XD equisde

viernes, 1 de febrero de 2008




FOTOS 2

Ara si totas les fotos:
"Enfermeras" raras i su paciente E.Ll.A.Traducció de "nastra mae nas achag de caza... dineu pofavóh"
la seva gramatica fa pena pero el seu nivell de caligrafia és molt alt.Los capos del insti en intento (nulo) de apoderarse del mundo através de la conexiona internet del insti.....XD
Cierta personita en pijama!

L i el cantante de Kiss.
Abans L ara Kira!!
Jesus calavera..

Carnaval!!

Tal i com havia promes. les fotus de carnaval!!
Oups!! a quedat de costat, no pasa re.
al seguent post totes les fotos!

Carnestoltes!!!

Avui hem anat tots amb disfresses....

D'aqui a unes hores les fotos de tothom....jejejjeje XD...