Avui a sigut un dia molt mogut i molt cansat, no volia actualitzar pq pensava q ja estava bé, però millor ara, q no se el q pot pasar demà....
Avui em vist particules subatomiques en una cambra de boira, és diuen muons i no és veuen en si, sino el cami q deixen atraves de la boira.
Imatge explicativa a continuació:
Aqui és poden veure dos o tres muons, costa de vure pero és pot veure.
No hay comentarios:
Publicar un comentario