Ara si totas les fotos:

"Enfermeras" raras i su paciente E.Ll.A.

Traducció de "nastra mae nas achag de caza... dineu pofavóh"
la seva gramatica fa pena pero el seu nivell de caligrafia és molt alt.

Los capos del insti en intento (nulo) de apoderarse del mundo através de la conexiona internet del insti.....XD

Cierta personita en pijama!

L i el cantante de Kiss.

Abans L ara Kira!!



Jesus calavera..
No hay comentarios:
Publicar un comentario